Ogólne warunki reklamacji
Podstawą do reklamacji jest niespełnienie wymagań klienta określonych w zamówieniu lub dostarczonej dokumentacji technicznej. Za reklamację można również uznać niezgodność towaru z podjętymi i udokumentowanymi pisemnie ustaleniami jakościowymi.
W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu, aby można było ubiegać się o ewentualne odszkodowanie od firmy transportowej za uszkodzony towar, klient zobowiązany jest do sprawdzenia dostarczonego towaru w obecności kierowcy (w przypadku dużej ilości palet chociaż pobieżnie) i w przypadku wykrycia uszkodzeń, sporządzenia pisemnego protokołu szkody. Bez pisemnego protokołu szkody oraz ewentualnych zdjęć, dochodzenie odszkodowania od firmy transportowej nie będzie możliwe.
Informacje niezbędne w zgłoszeniu reklamacyjnym:
- index wyrobu, numer naklejki kontrolnej (jeżeli występuje),
- numer dokumentu przewozowego (WZ, Delivery Note),
- dokładny opis wady + zdjęcia,
- ilość wadliwa / ilość otrzymana,
- proponowany sposób rozwiązania niezgodności.
Klient zobowiązany jest do dokonania zgłoszenia w formie pisemnej.
Zgłaszający reklamację zobowiązuje się:
- nie dokonywać poprawek przed uzyskaniem pisemnej zgody od Euro-Box,
- nie odsyłanie wadliwego towaru do firmy Euro-Box bez pisemnej zgody.
Euro-Box zobowiązuje się do :
- zajęcia stanowiska do 72h od zgłoszenia reklamacji (dni robocze),
- przedstawienia działań korygujących oraz zapobiegających na prośbę klienta w ustalonym wspólnie terminie.